Nová řada z nadýchaného bambuckého másla od L'Occitane vyživí vaši pokožku | Kosmetika | Trendy zdraví

Hlavní strana » Kosmetika » Článek

Nová řada z nadýchaného bambuckého másla od L'Occitane vyživí vaši pokožku

14. 10. 2014

Ženy v africké Burkině Faso získávají při zpracování bambuckého másla ze semen máslovníku nadýchanou pěnovou texturu, která inspirovala L'Occitane k vytvoření nové řady výrobků. Jsou vyživující a zároveň hebké jako sametové pohlazení s lehkostí nadýchané šlehačky. Hýčkejte suchou pokožku!

Máte suchou pleť?

Bambucké máslo pomáhá vyživit a zjemnit pokožku, přičemž ji zanechává výjimečně jemnou, hydratovanou a provoněnou přirozenou vůní.

  • Řada nabízí tělový krém, sprchovou pěnu a krém na ruce. Neodolatelná jemnost a přilnavost k pokožce vás uchvátí už při prvním použití.

Fair Trade

Od roku 1989 L'Occitane spolupracuje s více než 15 000 ženami, které v Burkině Faso zpracovávají z máslovníků bambucké máslo. V roce 2013 byla značka L'Occitane za svou činnost v Burkině Faso oceněna Rozvojovým programem OSN. V současnosti se L'Occitane zapojuje ještě více – vytvořením tříletého programu, jehož cílem je zlepšit pracovní podmínky afrických žen a také pomoci snížit dopady na životní prostředí při produkci bambuckého másla.

Pomáhejte s Mýdlem solidarity od L'Occitane

285 milionů lidí na světě trpí postižením zraku. 9 z 10 slepých lidí žije v rozvojových zemích. V 80 % případů je možné slepotě předejít nebo ji následně řešit. Lidé v rozvojových zemích bohužel nemají přístup k lékařské péči. L'Occitane v rámci svého zapojení do dobročinných projektů každoročně prodává výrobek, jehož výtěžek jde na charitativní projekty.

100 % zisku z bambuckého Mýdla solidarity s meruňkovou vůní půjde na financování projektů nevládních organizací, které mají za cíl zachovat zdravý zrak obyvatel rozvojových zemí.

  • Kolekce je v prodeji od 3. 10. 2014 v prodejnách L'Occitane a na www.loccitane.cz

publikováno: 14. 10. 2014, v rubrice Kosmetika
Štítky: fair trade, krása, nákupy, péče o pleť

Další články v rubrice Kosmetika:

Design: Jana Pospíšilová, Kód: Karel Koliš | Prohlášení
(c) Trendy zdraví 2009+