PAUL MITCHEL, americká kosmetika spjatá s přírodou
PAUL MITCHELL, kultovní americká značka profesionální vlasové kosmetiky, není pouze synonymem krásy vnější, ale, díky svým aktivitám na poli společenské odpovědnosti, i té vnitřní. Nejde jen o využívání přírodní složek v recepturách produktů, ale především o její spojení s tématy ochrany životního prostředí, zejména netestování na zvířatech, ve kterém byla skutečným průkopníkem. Produkty této značky nikdy na zvířatech testovány nebyly.
Bez testů na zvířatech
Aby společnost dostála své filozofii a pověsti ochránce zvířat, přerušila nejprve v roce 2013 svůj vstup na čínský trh, kde byly testy na zvířatech pro certifikaci výrobků požadovány, za což obdržela cenu Courage in Commerce Award od samotné organizace PETA, aby následně v roce 2015 uvedla na čínský trh prvních 7 produktů, pro které byl po dlouhých jednáních čínskou administrativou požadavek na testování na zvířatech zrušen. Tímto PAUL MITCHELL jako první značka prolomil čínská pravidla a ukázal cestu ke změně.
Díky svému konzistentnímu chování od samotného vzniku je PAUL MITCHELL® jediná profesionální vlasová kosmetika v České republice pyšnící se celosvětovým certifikátem HCS (Humane Cosmetics Standard), který dokládá, že výrobky nebyly v žádné fázi vývoje testovány na zvířatech.
Veganské výrobky
Jako bonus nad tím vším stojí fakt, že drtivá většina produktů PAUL MITCHELL® je veganská a neobsahuje tedy žádné živočišné složky. Jedinou složkou živočišného původu používanou ve 3 produktech z celkového počtu asi 90 je včelí vosk. PAUL MITCHELL® tak potvrzuje, že ne vždy musí jít krása ruku v ruce s krutostí.