PAUL MITCHEL, americká kosmetika spjatá s přírodou | Kosmetika | Trendy zdraví

Hlavní strana » Kosmetika » Článek

PAUL MITCHEL, americká kosmetika spjatá s přírodou

8. 4. 2016

PAUL MITCHELL, kultovní americká značka profesionální vlasové kosmetiky, není pouze synonymem krásy vnější, ale, díky svým aktivitám na poli společenské odpovědnosti, i té vnitřní. Nejde jen o využívání přírodní složek v recepturách produktů, ale především o její spojení s tématy ochrany životního prostředí, zejména netestování na zvířatech, ve kterém byla skutečným průkopníkem. Produkty této značky nikdy na zvířatech testovány nebyly.

Bez testů na zvířatech

Aby společnost dostála své filozofii a pověsti ochránce zvířat, přerušila nejprve v roce 2013 svůj vstup na čínský trh, kde byly testy na zvířatech pro certifikaci výrobků požadovány, za což obdržela cenu Courage in Commerce Award od samotné organizace PETA, aby následně v roce 2015 uvedla na čínský trh prvních 7 produktů, pro které byl po dlouhých jednáních čínskou administrativou požadavek na testování na zvířatech zrušen. Tímto PAUL MITCHELL jako první značka prolomil čínská pravidla a ukázal cestu ke změně.

Díky svému konzistentnímu chování od samotného vzniku je PAUL MITCHELL® jediná profesionální vlasová kosmetika v České republice pyšnící se celosvětovým certifikátem HCS (Humane Cosmetics Standard), který dokládá, že výrobky nebyly v žádné fázi vývoje testovány na zvířatech.

Veganské výrobky

Jako bonus nad tím vším stojí fakt, že drtivá většina produktů PAUL MITCHELL® je veganská a neobsahuje tedy žádné živočišné složky. Jedinou složkou živočišného původu používanou ve 3 produktech z celkového počtu asi 90 je včelí vosk. PAUL MITCHELL® tak potvrzuje, že ne vždy musí jít krása ruku v ruce s krutostí.

www.paulmitche­ll.cz


publikováno: 8. 4. 2016, v rubrice Kosmetika
Štítky: krása, vlasy

Další články v rubrice Kosmetika:

Design: Jana Pospíšilová, Kód: Karel Koliš | Prohlášení
(c) Trendy zdraví 2009+