Jóga na klimekterium | Poradna | Trendy zdraví


Poradna


Seznam dotazů:

Nejnovějších 10

více »
↑ skryj ↑

Jóga na klimekterium

Otázka:

Mám klasické klimakterické potíže. Ráda bych začala cvičit Hormonální jógu, ale nevím, zda není pozdě – nejsem na to už stará? Alena K.

Odpověď:

Jak říkají mudrcové, existují dva dny v roce, kdy nemůžeme dělat nic, jeden se jmenuje včera, druhý zítra. Takže moje odpověď, začněte teď. Jako prevenci by HJT měly cvičit všechny ženy po 35. roku života, ženy s PMS či bolestivým a silným krvácením, ženy v přechodu a ty, kterým se nedaří otěhotnět. Pravidelné cvičení napomáhá k odstranění bolestí, křečí, zadržování vody v těle, psychické lability i migrén. Sestavu pak stačí cvičit třikrát týdně, ovšem jak říká terapeutka, čím častěji cvičíte, tím lepší výsledky samozřejmě pocítíte. Časem si tělo řekne, jak často máte cvičit. Ucelenou a do detailu propracovanou sestavu je potřeba cvičit v celku, v daném pořadí pouhých 30 minut. Jedině tak je zaručena její účinnost na hormonální systém. Terapeutické účinky jsou opravdu velmi silné, techniky vyžadují znalou instruktáž a odborné vedení, proto si vybírejte pouze lektorku certifikovanou Dinah Rodriguez (zakladatelka HJT, která se praxí zabývá přes 50 let).

Jana Černotová, lektorka hormonální jógové terapie
Zde můžete vložit vaši konkrétní otázku.
Design: Jana Pospíšilová, Kód: Karel Koliš | Prohlášení
(c) Trendy zdraví 2009+