Přírodní léčba | Trendy zdraví

Hlavní strana » Přírodní léčba

Aktuálně

V Praze se otevřela první Srdeční procházková trasa

15. 10. 2019

Medicína jde kupředu mílovými kroky a při léčbě kardiovaskulárních chorob se v posledních letech pohybuje na špičkové úrovni. Tím, na čem je ovšem úspěch lékařů závislý, je spolupráce pacientů, jejichž role je například při léčbě srdečního selhání klíčová. Stejně tak jako vhodná léčba jsou totiž důležitá režimová opatření. Jedním z nich je i pravidelný a adekvátní pohyb, vždy po konzultaci s lékařem.1 V Praze je proto od 29. září do 26. října 2019 otevřena první unikátní Srdeční procházková trasa, která je ideální právě pro pravidelné procházky pacientů se srdečním selháním, ale nejen jich.

více »

Další články

Posilněte své srdce a mozek! Vyhrajte přípravky Naturevia

19. 9. 2019

„Nastartovat“ mozek, aby po volnu zase fungoval na plné obrátky, by potřeboval nejeden z nás. Zvýšení pracovního tempa a stres představují však také zátěž pro srdce. Proto soutěžte s námi a vyhrajte doplňky stravy Naturevia Omega 3 a Koenzym Q10, které vám pomohou vše zvládnout.


Jak posílíte imunitu

17. 9. 2019

K začátku školního roku neodmyslitelně patří příval viróz, nachlazení a kašle, kterými se děti nakazí v kolektivu a pak „přinesou“ domů. Imunitu celé rodiny je ale překvapivě možné podpořit – správnou životosprávou. Podle MUDr. Jiřího Bartoše ze Sdružení praktických lékařů (SPL) je pro imunitu důležité získat dostatek vitamínů a stopových prvků v přirozené formě, tedy z potravin. Tělo tak snáz odolá nástrahám podzimních dnů.


Jak zlepšit své stravovací návyky

16. 9. 2019

Stravovací návyky si vytváříme už jako malé děti a naučené vzorce si neseme i do dospělosti. Neexistuje snad nikdo, kdo by mohl říct, že se s jídlem nedopouští nějakého prohřešku. Změnit něco, na co jsme dlouhodobě zvyklí, není jednoduché. Dáváme si předsevzetí, podporujeme se s kamarádkami, ale nakonec se to stejně pokazí a my sklouzneme do starých kolejí. Zkuste to jinak. Přinášíme sedm rad, které vám pomohou vykročit na cestu zdravějšího stravování. Zbavit se přebytečných kil a udržet si váhu už nebude problém.


Nejvíce nás stresují vztahy, říká psycholožka

9. 9. 2019

Změna životního stylu vedla k tomu, že se z obranného mechanismu, který člověku zachraňoval zdraví, stala jedna z nejčastějších příčin civilizačních chorob. Naštěstí není těžké své zdraví uchovat a před tímto nenápadným nebezpečím se uchránit. „Pomůže pohyb, dostatek spánku nebo například čtení,“ upozorňuje psycholožka Alexandry Hrouzkové a radí víc.


Návod na přežití pro indoor generaci

5. 9. 2019

Statistiky uvádějí, že až 90 % svého času trávíme „indoor“ ve svých nevětraných kancelářích, posilovnách, restauracích, kinech či nákupních centrech. Pokud ale vysloveně nechceme, nemusíme chodit ani tam: home office, jídlo až domů, internetové televize s exkluzivní nabídkou posledních filmových trháků – to jsou pojmy, díky kterým můžeme jednoduše zůstat ve svém dobře izolovaném, komfortním a bezpečném domě či bytě. Proč nás ale tento pohodlný svět spíš ubíjí, energii více vysává, než dává, a dokonce nás z něj přepadají deprese nebo jsme často nemocní? Odpovědi se přímo nabízí – nedostatek přirozeného slunečního světla, absence pohybu, špatná kvalita ovzduší ve vnitřních prostorách, záření monitorů atd. Nebojte ale, hromadný úprk z kanceláří do lesa nebude potřeba, stačí si jen vzít k srdci několik vcelku jednoduše realizovatelných rad.


Nenechte se ničit stresem

26. 8. 2019

Žijeme v uspěchané době. Určitě i vy máte někdy pocit, že se celý den plahočíte v práci, vyřizujete všechno možné a rázem je vaše nálada na bodu mrazu. Pokud je na vás stresu už moc, začne to pociťovat vaše okolí a v neposlední řadě to může mít špatný dopad i na zdraví. Vyzkoušejte 8 tipů, díky kterým si zlepšíte náladu. Zjistíte, jak jednoduše a rychle změnit váš den v pozitivnější a příjemnější.


Zadržování vody v těle potrápí hlavně v létě

23. 8. 2019

„To není nadváha, zadržuji moc vody a tu nezhubnu.“ S tímto tvrzením se ve své poradně setkává nejeden nutriční terapeut. Své o tom ví i Martina Dvořáková, hlavní výživová poradkyně KetoDiet. Obracejí na ni především ženy, kterým se nedaří zhubnout. Zadržování vody ale není jen o váze, ale i oteklých končetinách a celulitidě. Do jaké míry zásoby vody v těle ovlivňují hubnutí a mají obézní lidé opravdu více vody v tkáních? A proč nás otoky trápí hlavně v létě?


Bosá chůze prospívá chodidlům i celému tělu

20. 8. 2019

Podle studií vstupuje do první třídy až 95 procent dětí s deformitami nohou, nejčastěji plochými chodidly. Propadlou klenbu nebo vbočený palec má kolem poloviny dospělých. Důležitou prevencí je podle fyzioterapeutů chůze na boso. S takzvanou bosou obuví by ale měl být člověk opatrný.


Design: Jana Pospíšilová, Kód: Karel Koliš | Prohlášení
(c) Trendy zdraví 2009+