Nejslavnější čokoládové vajíčko rozdává radost už 40 let | Výživa a gastronomie | Trendy zdraví

Nejslavnější čokoládové vajíčko rozdává radost už 40 let

11. 9. 2014

Čokoládové vajíčko Kinder Surprise slaví letos v září již 40. narozeniny. Tato cukrovinka, kterou milují děti i dospělí na celém světě, se zrodila v 70. letech v italském městečku Alba a stala se jedním z prvních produktů řady Kinder. „Od letošního září se mohou fanoušci Kinder Surprise těšit na speciální limitovanou edici hraček, kterou budou tvořit figurky, jež patřily během předchozích čtyřiceti let k těm nejoblíbenějším,“ říká Jana Špačková, Brand Manager Kinder.

Nejúspěšnější překvapení

V České republice za zhruba pětadvacet let, kdy jsou vajíčka s překvapením na našem trhu k dispozici, měly největší úspěch především série figurek Happy Hippo, Fantomini a Šmoulové. „Kinder Surprise dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější produkty z rodiny Kinder. Stalo se nejen klasickou sladkostí, ale i hračkou pro všechny věkové kategorie, a proto nás těší, že můžeme oslavit jeho narozeniny a obdarovat nejen děti, ale i dospělé příznivce Kinder vajíčka, speciální edicí figurek,“ dodává Jana Špačková.

Nápaditý cukrář

Kořeny společnosti Ferrero sahají do 40. let 20. století, kdy si Pietro Ferrero založil na severu Itálie svou první cukrárnu. Vedle prodeje se záhy začal věnovat také vymýšlení a výrobě nových druhů cukrovinek. Díky rychle rostoucí oblibě společnost již v prvních letech expandovala do celé Itálie, v průběhu 50. let se dostala také za hranice země. V současné době je značka Ferrero známá a rozšířená již na všech kontinentech světa, největší úspěch ale stále sklízí především v Itálii, Německu a Rakousku, kde působí nejdéle.

  • Vedle výroby a distribuce cukrovinek se společnost Ferrero celosvětově věnuje také správnému rozvoji a růstu dětí, a proto už mnoho let organizuje projekt Kinder+Sport zaměřující se na podporu a zdůraznění významu sportu jako součásti zdravého aktivního života dětí a mládeže.

publikováno: 11. 9. 2014, v rubrice Výživa a gastronomie
Štítky: dítě, nákupy, sladkosti

Další články v rubrice Výživa a gastronomie:

Design: Jana Pospíšilová, Kód: Karel Koliš | Prohlášení
(c) Trendy zdraví 2009+