Pojízdná prodejna s kvalitními Regionálními potravinami | Výživa a gastronomie | Trendy zdraví


Pojízdná prodejna s kvalitními Regionálními potravinami

3. 7. 2013

Na čtyřicet oceněných výrobků bude k dostání ve speciální pojízdné prodejně s logem Regionální potravina. Turné po českých a moravských městech zahájí prodejna v pátek 5. července v Českých Budějovicích a zakončí 15. září na Zahradě Čech v Litoměřicích. Poctivé uzeniny, jogurty z minimlékáren, sýry od farmářů, sladké speciality, 100% mošty či piva z malých pivovarů a mnoho dalších výrobků nabídne prodejna během 32 celodenních zastávek v českých a moravských regionech. Naváže tak na loňské úspěšné putování, kdy se prodejna s výrobky oceněnými značkou Regionální potravina těšila velké přízni zákazníků. Nabídka farmářských trhů, letních slavností i místních dožínek se tak o prázdninách rozšíří o nejlepší potraviny z našich regionů.

Regionální potravina jistota kvality

„Cílem je oslovit co nejvíce spotřebitelů a informovat je o existenci značky. Ochutnávka jim dá jedinečnou možnost se přesvědčit, že značku Regionální potravina dostanou opravdu ty nejlepší potraviny z regionů,“ říká ředitelka odboru komunikace Ministerstva zemědělství Eva Chaloupková.

Nákup ve dvoře nestačí

Pojízdná prodejna navazuje na trend farmářských trhů, kde se sortiment potravin z regionů běžně prodává. Zákazníci díky nákupu přímo od výrobce vědí, odkud nakoupené potraviny pocházejí, jak se vyrábějí a z jakých jsou surovin. Mají záruku větší čerstvosti a mnohdy i lepší ceny než v maloobchodě. Svou pojízdnou prodejnu mají mnohdy i sami farmáři. Například František Němec z Vysočiny, který získal značku Regionální potravina v roce 2012. S pojízdnou prodejnou Farmy rodiny Němcovy objíždí osm regionů a nabízí především mléčné výrobky z vlastní produkce. „Dnešní farmáři nečekají na zákazníky, až k nim přijdou a nakoupí si přímo ze dvora. To funguje také, ale ne všichni na takový způsob nákupu mají čas. Pojízdná prodejna je proto dobrým doplněním, můžu s ní oslovit jinou skupinu,“ vysvětluje František Němec.

  • O příjezdu pojízdné prodejny s logem Regionální potravina do jednotlivých regionů budou informovat regionální rádia i inzerce v místních médiích. Kompletní seznam měst a obcí, kam prodejna zavítá, najdete na www.regionalni­potravina.cz

publikováno: 3. 7. 2013, v rubrice Výživa a gastronomie
Štítky: akce, místní speciality, mléko, zemědělství

Další články v rubrice Výživa a gastronomie:

Design: Jana Pospíšilová, Kód: Karel Koliš | Prohlášení
(c) Trendy zdraví 2009+