Domácnost | Trendy zdraví

Hlavní strana » Domácnost

Aktuálně

Novinky pro kvalitnější praní chrání i přírodu

15. 1. 2021

Abyste předešli různým nehodám s obarvením prádla při praní, nabízí Henkel ubrousky na praní K2r Colour Catcher. Ty nyní navíc přicházejí na trh i v ECO variantě, která nejenže chrání oblečení, ale je navíc šetrná k životnímu prostředí. Oblíbená značka aviváží Silan Aromatherapy+ společnosti Henkel se mění na Silan Naturals. Změnou neprochází jen název, ale také složení. Nové aviváže Silan Naturals obsahují až 99 % složek přírodního původu

více »

Další články

Chytrý klip – rychlé řešení pro ochranu dýchacích cest

19. 10. 2020

Roušky budou ještě na dlouhou dobu součástí našeho každodenního života. Pro ty, kteří dávají přednost českým výrobkům a trvalejšímu řešení před jednorázovým, připravila společnost Plastia sídlící v Novém Veselí na Vysočině chytrý klip.


Podlahová myčka je skvělým pomocníkem v domácnosti

16. 10. 2020

Podlahové myčky Kärcher už ukázaly, že umí vytírat stále čistou vodou, obstály při odstranění a sběru jemných nečistot a k tomu navíc umýt podlahu, ale tento nejnovější model jde ještě o kousek dál. Disponuje silným výkonem a čtyřmi čisticími válci, které sesbírají každou nečistotu, která jim vstoupí do cesty. Kudy projede, tam zanechává čistě umytou a nečistot zbavenou podlahu.


Jen dva z deseti lidí si umývají ruce, aby ochránili ostatní

15. 10. 2020

Většina lidí si nyní myje ruce častěji než před pandemií nemoci COVID-19. Ale není to kvůli starosti o ostatní. Nová studie značky Tork, spadající pod společnost Essity, ukazuje, že skoro osm z deseti respondentů si umývá ruce jen proto, aby ochránili sebe. Světový den mytí rukou, který slavíme 15. října, má v letošním roce téma ‘Hygiena rukou pro všechny’, což je velice aktuální.


Nová a bezpečná péče o zuby a ústní dutinu

14. 10. 2020

Inovativní a bezpečná péče o zuby a ústní dutinu na bázi aloe vera s přídavkem zázvoru je elegantním řešením pro všechny, kterým není lhostejné složení produktů dentální péče a zároveň chtějí ušetřit trochu času.


Češi jako rouškoví Švejci

12. 10. 2020

Navzdory dramatickému nárůstu počtu nakažených koronavirem Češi podceňují nošení ochranných prostředků dýchacích cest. Až 6 % mladých do 26 let se nechrání vůbec. Jak vyplývá z bleskového průzkumu agentury IPSOS pro společnost RESPILON, zarážející z hlediska zdravotního i hygienického jsou především zjištění, že každý desátý Čech považuje textilní a jednorázové chirurgické roušky za „dostatečně funkční celý den“ (11,5 %), „nemusí se sterilizovat“ (11 %), a i tak ho „ochrání“ (14,7 %). Přeceňování účinku jednorázových ochranných pomůcek dýchacích cest dokazuje i zjištění, že necelá polovina Čechů (40,3 %) je mění pouze jednou denně, 15 % obyvatel republiky dokonce pouze jednou týdně. Problematické je i samotné „nošení“ – tato povinnost navzdory aktuální epidemiologické situaci vadí víc než třetině populace (36,1 %).


Ochrana pro vaši domácnost – dezinfekce značky Lysoform

7. 10. 2020

Vlivem posledních měsíců, které se nesly ve snaze zamezit šíření koronaviru, jsme se naučili dbát více na hygienu a dezinfekci. Podle studie agentury Nielsen zaměřené na téma COVID 19, až 81 % z nás si nyní častěji myje ruce. Zároveň 40 % z nás častěji dezinfikuje a čistí svou domácnost. Henkel aktivně reaguje na potřeby spotřebitelů a uvádí na český trh novou značku Lysoform. Její široké portfolio produktů je zaměřeno právě na zajištění čistší domácnosti bez virů a bakterií.


Boty je potřeba si při nákupu pořádně vyzkoušet

6. 10. 2020

Nakupovat oblečení včetně obuvi přes internet je dnes velmi moderní a oblíbené. Řada e-shopů má svůj obchodní model postavený na možnosti si objednat x věcí a zase je, často bezplatně, poslat zpátky. To může být pro řadu lidí doslova určitou formou zábavy nebo také projevem maximální pohodlnosti. Jenže – co by mělo být, třeba právě při výběru bot, jedním z nejdůležitějších parametrů? Snad se shodneme, že právě pohodlí, a to zejména pro nohy.


Zharmonizujte ducha i tělo pomocí vůní

1. 10. 2020

Kratší dny a delší večery, krásně zbarvené listí a chladnější počasí nám ohlašuje příchod podzimu. Po létě, je to období, kdy máme čas se zastavit a trochu zpomalit, než se nastane zima a hektická doba okolo Vánoc. Zpříjemněme si proto čas strávený doma vůní, která zharmonizujme ducha i tělo a navodí dokonalý okamžik nejen pro odpočinek.


Design: Jana Pospíšilová, Kód: Karel Koliš | Prohlášení
(c) Trendy zdraví 2009+